-DET GÆLDER OM AT NYDE...




torsdag den 30. august 2012

Køretid = hækletid #3

“Kan hun da virkelig blive ved med at koge suppe på sine sommerferiehæklerier???”

…tænker du måske, men ikke desto mindre er det lige netop, hvad jeg har i sinde at gøre! Jeg har ikke fået hæklet så meget på det sidste, og bloggen her er også heeeelt rolig…

Så jeg må vist hellere se at få de sidste hyggerier med!Blomst på hæklepung

Da mit lille projekt “professor-terning” var færdigt, hæklede jeg andre, små ting, som f.eks. denne blomster-broche, som kom til at sidde og pynte på min hækle-pung.Udsigten foran co-driveren...

Før køreturen hjem var helt overstået, hæklede jeg også et andet, lille projekt - et “Hamburg-Viborg-projekt”, som kort efter hjemkomsten blev “tordenvejrs-valket” (!)

…Mere om det i et indlæg for sig

i nærmeste fremtid…

3 kommentarer:

  1. Kjære LisbethLys! Takk for at du er tilbake - himmel hvor jeg har savnet deg! Og for all del - i tillegg til glimt fra ditt dagligliv - fortsett å dele dine heklerier med oss andre - det gir en masse inspirasjon! Hilsen Ullemia i Bergen.

    SvarSlet
  2. Allerkæreste Ullemia! Tusind tak for din hilsen! Den varmer, kan du tro! Det er også længe siden, jeg rigtig har bidraget med noget herinde... Meeeen nu er der et par småting på vej. Af og til får jeg hæklet lidt, men "Jante" (du ved, ham med sin helt egen lov !) indhenter mig på vej til tastaturet, og jeg bestemmer mig for, at det ikke er værd at skrive om. Tak fordi du sidder deroppe i det høje Nord, og synes, det er hyggeligt og inspirerende at følge med - trods alt!
    Hækle-hygge-hilsen fra LisBeth.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...