-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 21. november 2010

SMS fra en baby…..

DSC02698Da min dejlige niece Maja skulle døbes, nåede jeg jo desværre ikke at få lavet den ene kant på hendes barnevognstæppe færdig. Der var simpelthen for få timer tilbage i døgnene op til den store dag… Jeg aner virkelig ikke, hvor de blev af! (Indlægget om denne del af historien finder du HER!)

Nå, men dåben skulle jo holdes – og en uges udsættelse havde været passende! Hvis min søster havde ringet mig op med besked om, at de alligevel ikke rigtig orkede at holde dåben endnu, ja så havde jeg jublet!

Men ak… Sådan gik det ikke! Så Maja fik sit tæppe - og en aftale kom i stand: Efter en uges tid ville min søster komme med det, så jeg kunne få hæklet det HELT færdigt. Og som sagt så gjort!

________________________

Og SÅ gik der lang tid!

Der gik endda RIGTIG LANG TID!

Der gik rent faktisk PINLIG LANG TID…

______________________

Og pludselig en dag var Maja blevet SÅ stor og dygtig, at hun selv kunne sms’e sin moster LisBeth! Se engang, hvad hun skrev:

“Hej -Får jeg snart mit tæppe tilbage, savner det! Om natten lægger mor en stor gammel sweater over mig i liften og i skråstolen om dagen får jeg et kedeligt tæppe, en stor trøje eller en kæmpe dyne over mig. Mangler lidt stil! Kærligst –Maja”

Av, av, av, hvor den sad! Så nu har jeg endelig fået taget mig sammen og hæklet den, for som man siger:

Der være en kant !

5 kommentarer:

  1. he, he, et meget fremmeligt pigebarn, må man sige :)
    God hækle-færdig-lyst!

    Knus

    SvarSlet
  2. Ehjjjjjj LisBeth, stakkel barn dog!! Kan du så få rubbet neglene ;O)

    Kh Rikke

    SvarSlet
  3. Tak... Men nu ER jeg færdig! I hvert fald med at hækle! Der skal lige et navnebånd på bagsiden, så tæppet kan finde hjem igen, hvis det skulle blive væk en dag...
    God dag til dig!
    Kh. LisBeth.

    SvarSlet
  4. Ja, der må være en kant :-) Er helt vild med dine hæklerier.

    SvarSlet
  5. Jeg kjenner meg så godt igjen... :O)
    Jeg har også noen ganger gitt bort halveferdige ting både i jule og gebursgaver..., ting som er veldig tiltak å begynne på igjen etter at de som sagt allerede er gitt i gave... ;O)

    MEN...., teppet ble fantastisk flott!

    klem

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...