-DET GÆLDER OM AT NYDE...




lørdag den 17. april 2010

TØSEPIGER OG HÅRDIMSER...



Jeg har ingen tøserpiger... endnu... Men regner naturligvis med at der kommer en tre stykker med årene ;O) (altså svigerdøtre, vel at mærke).





Til gengæld har jeg rigtig mange søde børnehavepiger, som pynter sig med alverdens fine hårdimser, som de i løbet af dagen skiller sig af
med - enten frivilligt eller tilfældigt, fordi de har det super sjovt med at bygge huler...




Jeg læste dette indlæg hos Ingeborg en dag, og skrev til hende:
"Hej Ingeborg! Jeg kender jeres krise alt for godt... bare
set fra en anden vinklel - nemlig som pædagog i en
børnehave! Jeg kan godt forstå, at du er på udkig efter unikke hårdimser til din datter. Dem kan ALLE de andre piger i børnehaven nemlig huske... Og så kommer de meget hurtigt tilbage til rette ejermand!"

...Så jeg bliver da simpelthen nødt til at reklamere for mine frihæklede hårspænder og hårelastikker, som jeg sælger på LisBethLys-Shoppen!

De koster ikke alverden - de fleste 40,- kr. inkl. porto, hviklet godt kan betale sig, når man tager i betragtning, at hårspændet højst sandsynligt kommer med hjem igen og igen. Det gør et "Hello Kitty"-hårspænde selvfølgelig også...


...Det er bare ikke sikkert,
det er det samme hjem, hver gang ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...