-DET GÆLDER OM AT NYDE...




mandag den 5. juli 2010

Gaver kommer dumpende!!!

Hvor heldig har man egentlig lov at være? Ret heldig, kan jeg forstå!

Før jeg kørte på arbejde i dag, nåede jeg lige at få et brev, som posten kom med. Det var fra søde Ullemia fra Bergen, som læser med her hver dag, og som altid har de dejligste breve og mails til mig. Denne gang sendte hun mig det skønneste snitmønster på et lillepige-pynteforklæde/ -eller smæk. Jeg blev utrolig glad for at opleve, at hun sidder deroppe i Norge og tænker sådan på mig! Det havde hun ikke engang behøvet... Tænk engang...

Planen er, at jeg nu har mulighed for at sy et sødt forklæde, som kan være sødt at bruge som en farveklat over en ensfarvet bluse og strømpebukser. Der er seler, som skal krydses på ryggen. Jeg skal helt klart sy sådan et forklæde til lillepigen, når hun engang bliver stor nok...

Tak, søde Ullemia!

Da jeg kom hjem fra arbejde, var der sørme dumpet endnu flere gaver ind ad døren... Og jeg har endda ikke engang fødselsdag!

Imens jeg havde været afsted, havde min kære husbond haft fint besøg af Mette b, som havde afleveret hele to poser fulde af lækre sager, som jeg måtte få! Der var blandt andet den fine pude, som jeg for noget tid siden havde købt af hende, og det sjove, prikkede stof. Jeg ved ikke helt, hvorfor jeg skulle begaves sådan, men dejligt var det i hvert fald, og nu skal jeg godtnok til at tænke i symaskine-lege-tænke-tanke-spor... For der var både hør i metervis, prikket voksdug, "fuglet" stof, et tørklæde så fint og en hyggelig og sød taske til hæklerier...

Tusind tak, søde Mette! -Og næste gang, du kommer til kaffe, så håber jeg på at du vælger et tidspunkt, hvor jeg er hjemme ;O)

1 kommentar:

  1. Hi hi, ja LisBeth, jeg var temmelig fornærmet, men heldigvis fik jeg en hyggelig snak med Søren :)

    Glad for at du kan bruge sagerne istedet for at de ligger hos mig og samler støv...

    Var det ikke sådan noget hør-bomuld du savnede? Jeg har mere i kælderen i forskellig kvalitet, men det ligger i...kælderen

    Klem

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...