-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 8. december 2013

Rosen-cover

IMG_0329Jeg lovede sidst, at jeg ville vise endnu et iPhone cover frem herinde. Dette cover skabte glæde lige indtil det blev stjålet… Hmnn… Det er jo både godt og skidt; godt at opleve, at der åbenbart er nogen, der synes, at det, jeg hækler er værd at få fingrene i… IMG_0331Og skidt for hende, der så måtte undvære sit bløde cover, som hun efterhånden var blevet helt vildt glad for. Som hun fortalte, var det rart, at vide, at telefonen altid var pakket blødt ind nede i lommen.   IMG_5109Jeg tog lige et billede af det fine mønster, der blev i bunden, da jeg nåede halvvejs og begyndte at hækle den modsatte vej. Fint, synes jeg. Måske jeg skal bruge det mønster en anden gang… Eller som vi går og siger herhjemme i december:

“That’s a good vending!

Maybe we kan use that in another afsnit…”

1 kommentar:

  1. Kære Lisbeth.
    Jeg har desværre ikke haft tid og overskud til at blogge eller følge med i blogland det sidste halve års tid. Men hvor har jeg savnet det - så jeg kommer stærkt igen i det nye år.
    Du og dine ønskes et godt og lykkebringende godt nyt år og tak for det forgangne.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...