-DET GÆLDER OM AT NYDE...




tirsdag den 29. december 2015

And og Ælling på juletur...


Denne blog har brug for et lille smil…

Der er sket så mange kreative ting herhjemme – det er bare ikke nået herind på bloggen. Den blev sat på pause, og sådan blev det bare… Måske får jeg lige så stillet lagt lidt op nu, eller måske får jeg brugt mest tid på de kreative ting, som jeg går og pusler med. Nu får vi se - tiden må vise det!


Det er i hvert fald ved at være allersidste chance for at lægge billeder op fra julen i år. Jeg tog med kyshånd imod et par små udfordringer fra nogle kolleger, hvis designerdyr trængte til at varme sig lidt under en nissehue.


Et par af dem hed "And" og "Ælling", og jeg syntes, at den lave sol, der strålede ind ad vinduerne, gav de herligste skyggebilleder på sofaen i baggrunden. Jeg fik næsten lyst til at lave stemmer og talebobler til dem; de var bare SÅ parate til at flytte hjem igen og holde jul efter at være blevet af-og påklædt et utal af gange af en underlig dame med garn og hæklenål!


…Og så var de dem, der var smuttet...
...og det samme er julen nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...