-DET GÆLDER OM AT NYDE...




torsdag den 21. juni 2012

Endnu en læseværdig bog fra Far…

Holly læser

Min søde far kom for nylig med den lækre bog “Broderier i farver” af Lis Paludan. Han havde fundet den på en lokal “biblioteks-bog-byttedag”, hvor man måtte bytte –og/afhente alle de bøger man havde lyst til. Alternativet var, at bøgerne blev sendt til forbrænding…

Min far er god til at spotte noget, der er guf for mig, og han ved også, at jeg mangler Lis Paludans bog “Hækling”. Da han så fandt denne bog af samme forfatter, kunne han jo godt se, at den var spækket med inspirerende tegninger og fotos, som jeg ville falde i svime over… Og det gjorde jeg så (sammen med Holly, der også er en hund efter hygge og nydning!)

Her kan du se lidt af, hvad han ellers er kommet med til mig ;o)

Har du nogle bøger, som betyder noget særligt for dig, og som du inspireres af ?

2 kommentarer:

  1. Lis Paludan bøgerne er dejlige og jeg har dem i meget slidte eksemplarer fra den gang de lige udkom første gang...Sikke dog en sød far du har...og Holly er da en rigtig kreahund kan jeg se!

    SvarSlet
  2. Ja, både Far og Holly er ret søde, og jeg kunne da bare slet ikke stå for Holly, da hun lå der og mente, at hun havde førsteret på at læse i bogen.
    Mine eksemplarer af Lis Paludans bøger er også blevet tæsket igennem både forfra og bagfra rigtig mange gange; jeg er vild med hendes streg og alle de gode idé'er.
    Hav en dejlig dag, Kirsten!

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...