-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 22. juni 2012

Isdronningens bedrifter…

Isskabet...

Et lille tilbageblik på mit køleskab midt på eftermiddagen i dag… Virkelig ikke interessant! Og tro mig: Jeg gad hellere sidde i sofaen og nørkle med et eller andet… Men ét er LYST - noget helt andet er MUST…

De kæmpestore iskager på bagvæggen skulle elimineres, koste, hvad det koste ville! Der gik fuldstændig “husmoder” i projektet med masser af varme gryder, karklude, viskestykker og endda også min gamle retro-føntørrer.

Og jeg, der bare ikke er ret meget husmoderagtig… Jeg kæmpede mig vej gennem ismasserne i flere timer! Jeg var tapper… (Is-tapper?!)

Det var løbet helt af sporet med alt det is… Og min teori går på, at lågen rigtig mange gange er kommet til at stå et par millimeter åben, når vores flaske med Ribena solbærsaft har - halvt stået - halvt ligget i køleskabslågen… Dén flaske er bare for høj til vores køleskabslåge! Det er SLUT nu! Enten må de hælde deres fantastiske saft på lavere flasker, eller også må vi undvære saft!

Nå, men nu er pligten klaret, hunden luftet, og hæklenålen kalder…

God fredag aften rundt om i Blogland…

-Kølige hilsener fra “Isdronningen”.

 

2 kommentarer:

  1. Godt du var tapper (ehemm istapper) Det er træls arbejde så længe det står på...men fedt når det er ovre...

    SvarSlet
  2. Ja, mon ikke... Kedeligt, kedeligt... Godt, at det er ovre :-) Så kan weekenden nydes...

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...