-DET GÆLDER OM AT NYDE...




lørdag den 13. april 2013

Forunderligt…

KysKys…...… TjaTja... Hvorfor egentlig ikke?Holly's hemmelige skriftNår jeg går tur med Holly, er det ofte i skoven, som ligger lige i nærheden af vores hjem. Holly afsætter sine sporJa

…og jeg afsætter mine spor i form af små hilsener som disse…  

Forhåbentlig giver det andre naturelskere et lille smil på læben og mulighed for at forundres!

Du skulle prøve det – eventuelt sammen med dine børn – eller nogle som du låner dig frem til. (Det er meget let at få lov til at låne et par stykker i disse lockout-tider!) Der er rig mulighed for lidt dansk-undervisning, natur-teknik-undervisning eller måske ligefrem engelsk eller matematik-undervisning?!

Kun fantasien sætter grænser – og der er masser af materialer derude. Det eneste, I behøver at tænke på at medbringe, er godt humør og ordentlig påklædning…Hej

2 kommentarer:

  1. Jeg kom bare lige forbi.
    Gode billeder.
    Sjov ide`.
    Tak for kigget.
    Ha´ en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Tak for besøget - glad for at kunne gi' lidt forundring videre...

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...