-DET GÆLDER OM AT NYDE...




tirsdag den 12. august 2014

Hængebryster til polterabend...

Det gør godt at hækle til andre, som har set en kvalitet i det, jeg har fundet på! Lige nu er jeg blevet færdig med et par hængebryster, som skal komme til at sprede smil et eller andet sted i landet på lørdag, hvor de skal overrækkes til en kommende brud på hendes polterabend. Åh, jeg gad godt være en flue på væggen og få mig et billigt grin!

 
I stedet, vil jeg nu putte hængebrysterne i en lille pose og videre ned i en lyserød kuvert, som jeg slutteligt vil poste i putkassen. Derefter vil jeg lægge de betalte 50,- kr. i en anden kuvert, hvori jeg samler små tilskud til Kræftens Bekæmpelses forskning i brystkræft. 
Vil du læse mine andre indlæg om hæklede bryster, finder du dem under "BRYSTER" i stikordsfeltet ude i højre side af bloggen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...