-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 11. september 2011

Kom nu i gang med den hæklenål !

Assymmetrisk hvid blomst

“Ja LisBeth. Der altså nogle herude i blogland, der savner din hækling, så det ville da være dejligt, hvis du tog dig sammen ;-)"

…Sådan skrev Fru Ekelund til mig i en kommentar på hendes blog i går… Og SÅ kan det jo nok være, at jeg fik lidt at tænke over! Jeg blev glad for det kærlige “spark bagi”, og fik taget mig sammen…

Ikke i aftes, for der faldt jeg i søvn…

Og heller ikke lige nu, i aften, for der faldt jeg også i søvn…

Men da jeg så vågnede op igen, lidt senere,

Assymmetrisk hvid blomst med gul stilk Desværre må jeg tilstå, at kvaliteten af dette lille frihæklingsprojekt lader noget tilbage at ønske! Beklager den forringede kvalitet, men det var altså, hvad jeg kunne drive det til i aften nat! Lidt ude af træning, og lidt i søvnunderskud… Men nu er det hermed bevist, at jeg har fået taget hul på hæklerierne igen!

Tak for sparket, søde Rikke!

1 kommentar:

  1. Selv tak søde LisBeth. Hvor er det bare dejlig at se hæklerier fra din hånd igen. Jeg synes simpelthen den der dut er så fin og helt perfekt.

    Hurra fra LisBethLys-hækling! Ha' en fantastisk søndag!!

    Kram, Rikke

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...