-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 5. februar 2012

Jeg sætter min blomst som jeg vil…

Vaffelblomst på huen

“Kan du også strikke, Mor ?”…

…spurgte min 16-årige søn i går, da jeg for første gang i rigtig mange år havde fundet strikkepindene frem igen…

Og min 11-årige søn kom og spurgte, hvad det var for en underlig hæklenål, jeg brugte…

Det siger jo en del om, hvor meget de har set mig hækle, ikk’?!

Nå, men de 17 minusgrader, der stod på termometeret i går morges, motiverede mig til at komme i gang! Lige med det samme, og med lige præcis dén hue, som jeg havde gået og tænkt på. Og det krævede altså at jeg skulle have gang i rundpind str. 7.

Huer1Huen fik en hæklet kant for neden, og den skulle også have haft en blomst på siden… Såe en lille smule hækleri kunne der da blive klemt ind. Men så  var det lige, at jeg kom til at tænke på alle de hæklede brocher og hårspænder, jeg har, og dem, jeg har i min Amio-butik… Så i stedet for en fast blomst, vil jeg nu bytte pyntet på siden af huen ud, så den kommer til at passe til humøret!

Huer2

  Måske kan du bruge idé’en…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...