-DET GÆLDER OM AT NYDE...




torsdag den 13. maj 2010

Grøn, grønnere og gladest...

Det er da lige til at blive glad i låget af de neongrønne nuancer, som bøgegrenenes blade changerer i for tiden!

Billedet her er fra en cykeltur i skoven med 17 dejlige børnehavebørn. Vi kørte til et fantastisk sted i nærheden af Viborg, hvor bakkerne er vilde og bøgen flot, høj og MEGET grøn.

Desværre havde jeg kun mit mobilkamera med, så kvaliteten er ikke så god som ønsket, men jeg blev bare nødt til at fotografere udsigten fra det højeste punkt på bakken - ud gennem en bøgetræskrone, hvor solens stråler skinnede, så bladene lyste helt op...

Det er sundt for sjælen!
GRØN, GRØNNERE OG GLADEST !

3 kommentarer:

  1. Grønt er godt for alting! Smukt billede, der beskriver bøgeskovens tilstand lige nu, perfekt!

    SvarSlet
  2. SÅ dejligt! Jeg er sikker på, at det lige er den top, jeg har stået på sammen med en flok skolebørn indtil flere gange :)

    SvarSlet
  3. Ja, det lyder jo meget sandsynligt, Mette! Det er Pramhusvej, du kan se for neden. Randi genkendte også stedet, da hun så billedet :O)

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...