-DET GÆLDER OM AT NYDE...




torsdag den 16. december 2010

Overskudsagtigt juleassistancetilbud…

Jeg kan godt lide at glæde andre!

At få folk til at smile eller le er faktisk slet ikke så skidt! Derfor har jeg nu for anden gang indenfor få år sat dette glade opslag op på opslagstavlen i børnehaven, hvor jeg arbejder. Det har givet anledning til mange gode grin og smil – især indtil min lettere forvirrede og overraskede kollega (hvis navn jeg har skrevet under med) har fået øje på sedlen…

Juleassistance

Det har været sjovt at opleve, hvordan kolleger og forældre i børnehaven har henvendt sig (tilsyneladende) meget seriøse og spurgt, om min stakkels kollega lige gad passe deres besværlige og nytårsraket-angste hund nytårsaften… Eller om hun gad være sød, lige at bage bare lige to eller tre dåser vanillekranse…

Nu har jeg givet idé’en videre til dig!

Værs’go og snup den, og se så at få spredt lidt smil her midt i juletravlheden…

Glædelig “forjul”…

PS. Du må meget gerne lægge en lille hilsen her og fortælle, hvis du har fået noget sjovt ud af brevet! Så kan alle vi andre jo også få os et lille grin…

PPS: Det lækre, linierede papir har jeg fundet HER.

3 kommentarer:

  1. hahahhaaaaa!!!
    Jeg er forundret over, at der faktisk er henvendelser! Totalt god LisBeth humor!!!

    SvarSlet
  2. Synes rigtig godt om :) Tak for kigget og godt du kunne bruge a4 papiret - Dine kommentarer viser at der måske er behov for et par jpg versioner uden skrift i pakken...

    SvarSlet
  3. Altså! SUPER IDE! Man kan jo også lave nogle tilføjelser tænker jeg, bare ærgeligt at jeg ikke har nået at se dette, inden børnene gik på juleferie! Specielt den med ekstraordinær god tid, jeg gemmer den til en passende anleding....Tak!
    Randihihi!

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...