-DET GÆLDER OM AT NYDE...




mandag den 25. juli 2011

Hunde i Prag – del 2

På min tur rundt i Prag så jeg ikke kun de imødekommende og venlige hundeskilte, som jeg viste jer i min første del af fotoserien om “Hunde i Prag”. Her kommer min anden del – den handler om alt det, hunde og deres mennesker ikke må…

DSC09711

 Her er medlemmer af Tjekkisk Kennel Klub

tilsyneladende ikke velsete!

DSC09744

Det tjekkiske postvæsen vil ikke have tissende hunde på besøg!

-Og det kan man vel egentlig ikke fortænke dem i…

DSC09539Her må der på det bestemteste ikke komme

små, vimsende og glade hunde!

DSC09568æl

Her skal skottehunde altid huske sikkerhedsselen!

DSC09482

Her må hunde bare generelt ikke være!

-Om så de står så stille som en statue, så er svaret bare NEJ!

DSC09598k

Her er der vist tale om racediskriminering;

Labrador Retrivere, Formel 1-hunde og lignende racer

er forment adgang!

DSC09834lRetrivere, der løber fra deres menneske, skal ikke tro,

at de kan få lov til at stå her og vente på dem!

Det er bare med at være opmærksom,

når man lufter hund i Skilteskoven…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...