-DET GÆLDER OM AT NYDE...




lørdag den 10. december 2011

Anbefal en hæklebog…

DSC09700

Jeg troede, at jeg var blevet færdig med min ønskeseddel… Men nej!

Ved nærmere eftersyn fik jeg øje på, at der manglede noget! Jeg kom i tanke om sidste år, hvor jeg fik Politikens hæklebog, skrevet Lis Paludan. Jeg kan huske glæden ved at sidde og rode den igennem og undersøge den på kryds og tværs. Dét var en rigtig dejlig gave!

Så nu er jeg kommet i tanke om, at der selvfølgelig bliver nødt til at komme en spændende hæklebog på ønskelisten! Og hvor kan man mon få de bedste anbefalinger? Her i Bloglandia, selvfølgelig!

Så kom lige med et par rigtig gode titler,

som du mener, man bare have på bogreolen…

Tak !

6 kommentarer:

  1. Hæklebøger kan man ikke få for mange af. Hvis man kan hækle efter engelske opskrifter kan jeg anbefale : "The complete book of crochet stitch designs" skrevet af Linda P. Schapper. Det er en moppedreng med basisopskrifter på 500 forskellige hæklemønstre. Jeg købte min over nettet hos forlaget Akacia (jeg ved ikke om de stadig har den). En hæklebog der står på min ønskeseddel er en der hedder "crochet motifs beyond the square". Håber du finder noget spændende at skrive på ønskesedlen ;o))

    SvarSlet
  2. Tusind tak for anbefalingen, Betina! Jeg vil straks påbegynde min googling... (Dét var da vist et forholdsvist nyt ord, hva'?! ;o) God weekend!

    SvarSlet
  3. Hæklebøger kan man ikke få for mange af! Nu ved jeg ikke om det er den "type hæklebog" du leder efter. Men jeg er rigtig glad for min "hæklede dyr" af Maja Hansen. Og bogen "3-d hækling"
    Dem kan jeg elt sikkert anbefale.

    SvarSlet
  4. Hej Lea! Tusind tak for dit bidrag! Måske skal jeg se nærmere på Sidsels "3-d hækling". Der er i hvert fald et par ting, der ser rigtig fine ud, kan jeg se inde på hendes blog (Til nysgerrige læsere kan jeg lige smide en adresse her... http://paakrogen.wordpress.com/2011/03/08/forudbestilling-af-blodt-til-baby-og-haeklede-gaver/)
    Hav en dejlig aften!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  5. Kom lige forbi og så din fine juleheader. hold kæft hvor er den fint den nissehue på aben!

    Fru Forstad fra fremmed computer

    SvarSlet
  6. Tak skal du have! Jeg har faktisk lige hæklet endnu en færdig og afleveret i dag... De ER ret søde!

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...