-DET GÆLDER OM AT NYDE...




tirsdag den 9. november 2010

LisBethLys lavede lige lovligt lange linoleumstryk… Lige lovligt længe!

Stempel

Tja, jeg ved ikke, hvad I andre kan finde på en sen lørdag aften...

Men når mine unger er gået i seng og manden er på nattevagt, går resten af aftenen let hen og bliver ret kreativ her hos mig! Denne gang, gik jeg i gang med at færdiggøre et projekt, jeg har bakset med i et stykke tid:

For nogle uger siden, snittede jeg mit bomærke i linoleum og købte ny stempelpude. Siden da har jeg så gået og bakset med tankerne om, hvordan det færdige resultat skulle ende med at blive.

I lørdags fik jeg så printet, klippet, stemplet og hullet 72 små, aflange mærkater, til at binde fast ved mine hæklerier. Jeg blev grebet af at gøre projektet helt færdigt, at det blev sent, sent, sent før jeg krøb til køjs…

De første hæklerier er nu ude af klappen og postet i nærmeste putkasse. Hvis ikke vejen gennem Post Danmarks system har været for snørklet, vil jeg faktisk tro, at de er nået frem i dag!

 

……...Med afsenderå!

DSC02599Her er lidt af det, der kom afsted…

DSC02590

Hav en fortsat kreativ aften!

7 kommentarer:

  1. LisBethLys lavede lige lovligt lækre linoleumstryk…

    Det ser bare så prof ud!

    NB Jeg sover der, midt om natten...

    SvarSlet
  2. og mig der i gymnasiet tænkte hvad skal vi bruge linoliumstryk til, nøj hvor er de flotte :)
    Så nu ved jeg, hvad det bruges til ;)

    SvarSlet
  3. Tak skal I ha'... Det er faktisk meget fornøjeligt at lege med linoleumssnit...

    SvarSlet
  4. Waw hvor ser det flot ud!! Det kunne også ske for mig, men når jeg gør noget fjollet kl. 23.30 lørdag aften, er det gerne noget med at gå løs på en vask med kalkfjerner.

    Hilsen
    Sindsyg rengøringsmaniac

    SvarSlet
  5. Okay, dét er altså lidt mere mærkeligt, Rikke...
    Det er lige godt aldrig overgået mig... Jeg bliver midlertidigt blind for rod og snavs når jeg får en kreativ idé og har tiden for mig (undtagen lige, hvad angår mit køkken, som bare SKAL være blæst før jeg går i seng!).
    Hav en god aften, kære rengøringsvanvittige nabo!

    SvarSlet
  6. Hej Lisbeth.
    Og du havde ret, de nåede frem i går! Og det lille fine mærke er studeret nøje :-) Og det er fnt.
    Og hvis det ikke var fordi jeg havde ligget og sovet med feber hele dagen så havde jeg taget nogle store larmende fotos af "mine nye bryster" og de lækre hårelastikker!!!!!!!
    Tak, hvor er de fine :-)
    Glæder mig til at gå med dem og vise dem frem på bloggen.
    Kh Maria

    SvarSlet
  7. Det er vel nok dejligt at høre, at både bryster og hårelastikker er nået godt frem - og at du blev glad for dem! God bedring til dig og husk nu at vær fattet, når du skal lægge billeder af dine "nye bryster" ind på bloggen, ikk'?! Det ville være så træls at finde ud af bagefter, at du i feberevildelse var kommet til at lægge billede af dine "gamle bryster" ind ;o)
    Hav en god dag!
    Kh. LisBeth.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...