-DET GÆLDER OM AT NYDE...




mandag den 1. november 2010

Okay så - så si’r vi det… Jeg gi’r op!

billede0325Tegnene er blevet for svære at overse - et ER blevet efterår!

Det kan godt være, at jeg tager lidt længere end de fleste for at nå til den erkendelse, men jeg er bare træt af at skulle give slip på min sommer og alt det dejlige lys, der strømmer ind hver dag…

Nu er det rent faktisk en måneds tid siden, jeg nærmest faldt over denne smukke fluesvamp, på en dejlig solskinsdag, i skoven.

Jeg havde ikke andet ved hånden end min mobiltelefon, men jeg syntes lige, at jeg blev nødt til at vise den frem, så værs’go:

Nu kan I se den, og gad vide, om der ikke også er andre sommerelskere, der får lidt at tænke over…

-------------------------

Og NEJ! Jeg aner da virkelig ikke, hvem der har været så tåbelig at tage en bid…

4 kommentarer:

  1. Hej Lisbeth

    er heller ikke meget for at give slip på sommeren.... - men kan nu godt li´efterår - vinter og forår - meeen det behøver ikke vare mere end max. 3 måned og skulle det blive dejlig varm sommer igen ....

    fluesvampen er super flot.... bare det ikke er dig der har taget én bid :)
    kh

    SvarSlet
  2. Hej LisBeth

    Nå du var længe om at gi' dig. Her regner det med blade oog om et par uger er træerne helt nøgne. Så er der vel kun 4-5 måneder til, der kommer grønt på igen. De er hurttigt gået med en hæklenål i den ene hånd og en god kop kaffe i den anden :O)

    Kh Rikke

    SvarSlet
  3. Ja, ja...okay... Det ER vældig pænt og rigtig hyggeligt med stearinlys, brændeovn, hækletøj o.s.v. Det tager bare tid at omstille sig... Faktisk er jeg lidt af en hyggefis og også en værre frossenpind... Det hænger jo sammen...

    SvarSlet
  4. Jeg er bestemt heller ikke meget for efteråret, men når det nu ikke kan være anderledes! Håber den der har taget en bid af fluesvampen kan tåle det!

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...