-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 6. marts 2011

Min nye bogreol…

BogkasserHvorfor vælger jeg nu ikke bare den nemme løsning, og kører i Ikea efter en ny bogreol? Ja, nogle gange kan jeg godt blive lidt træt af mine alt for omstændige løsninger, men jeg ved, at jeg bliver rigtig glad for det til sidst!

Så i går kørte vi afsted for at købe en bunke bogkasser, som jeg havde fundet på Gul og Gratis. Helt gratis blev de nu ikke, og gule bliver de heller ikke!

Nu skal jeg til at finde ud af, hvordan de skal mixes med de bogkasser, vi allerede har, så de til sidst kommer til at danne en lang, væghængt bogreol. Bagefter skal de skrues sammen, have monteret lister på bagsiden, så der bliver hulrum til ledninger. Måske skal der også være en lang hylde ovenpå med afrundede hjørner. Det hele skal grundes og males hvidt, og engang senere skal der måske låger for nogle af rummene.

Vi er i gang med en større ombygning af stuen, og dette projekt er bare et af mange delprojekter. Deadline bliver 1. maj, når vi skal holde konfirmation i stuen ;o)

Jeg glæder mig til det færdige resultat; heller ikke i dag bliver der hæklet…

 

1 – 2 – 3 – GO!

 

2 kommentarer:

  1. Ih, det er da en fed idé med en lang reol. Må jeg komme med et forslag? Deadline tre-fire dage før 1. maj, så I kan nå at ommøblere og dække bord å'så'n... ;o)

    Jeg var ude hos Randi i går og både guitar og sangstemmer blev støvet af. Men vi manglede altså dig!
    God søndag og kram

    SvarSlet
  2. Hej Mette! Du siger da noget... God idé! Den har jeg straks taget til mig ;o))
    Det lyder hyggeligt med sanghygge hos Randi. Jeg er med en anden gang!
    Kærlig hilsen LisBeth.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...