-DET GÆLDER OM AT NYDE...




tirsdag den 24. maj 2011

Åben for bestillinger…

"STØVET BLÅ BLOMST" - hårelastik "LILLE HVID BLOMST" - hårspænde

Hvor jeg dog bare NYDER – altså sådan, rigtig nyder at være kommet forbi årets konfirmation… Faktisk er jeg kommet lidt i gang med hæklerierne igen… Og som så ofte før, er det de små hæklerier, jeg får kastet mig over.

De hæklerier, der lige passer med en længere køretur i bilen eller en aften i sofaen under tæppet…

  "LILLA PRIKKER" - 8 cm. hestehalehårspænde  "RØDE SØANEMONER" - hestehalespænde, 8 cm.

Det er hårelastikkerne, hårspænderne, brocherne og bogmærkerne, jeg elsker at kaste mig over! Jeg er vild med at finde på. Jeg elsker at sidde og lege med materialerne og sammensætte knapper, spænder, elastikker og forskelligt garn på nye måder.

"PINK HØSTANEMONE" - hårelastik   TURKIS OG RØD KLOKKEBLOMST - hårspænde  

Lige nu er jeg faktisk i den usædvanlige situation, at jeg har tid og overskud til at tage imod ønsker på hårpynt. Det kan f.eks. foregå sådan, at du kommer med ønsker om form og farver, og så frihækler jeg noget ud fra det, vi sammen aftaler. Du kan evt. gå ind på min Amiobutik og kigge på nogle af de 33 forskellige, jeg har til salg derinde nu, eller de 42, som ganskevist er solgt, men som du stadig kan klikke dig ind på og rode rundt i. Det kan godt give nogle idé’er om, hvad du kan lide.

"FLOWER POWER" - hårelastik"HVID STJERNE" - hårspænde

Nogle gange har jeg modtaget fotos af den pigekjole, der ønskes hårpynt til. Andre gange har jeg modtaget tegninger med pigers ønsker om farver.

Nu vil jeg i hvert fald i et stykke tid være åben for ønsker om / bestillinger på hårpynt… Jeg bliver simpelthen bare NØDT til at forbeholde mig retten til at bevare den endelige, kreative proces for mig selv, så det bliver ved med at trække i mig…

"LILLA HØSTANEMONE" - hårelastik "SOLSKINSBLOMST" - hårelastik

Send mig en mail, hvis du er interesseret. Priserne svarer til dem, du kan se på Amio – omkring 35 – 60 kr. - og du kan trække 10,- kr. fra, hvis det ikke skal sendes!"LILLATIT" - rottehalehårelastikker

Jeg er parat til kreative udfordringer…

…_-bare sig til !

OBS: - sommerferie-fri

i HELE juli !

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare dejligt, at du er på hæklebanen igen!
    Nu er der nyt om blogtræffet. Kig ind.

    Knus fra
    mette, der er i gang med at hækle tøfler.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...