-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 6. maj 2011

Køb bananer… SÅ kører det!

Nokia-X3

“Go’ week-end!” råber jeg…

Cyklen ud af skuret…

I med cykelnøglen…

På med hjelmen…

Frem med mobilen…

Ind i medieafspiller > Afspilningslister > Cykelmusik > Kim Larsen > Køb bananer…

Hov, ørebøfferne hænger derhjemme…

Nå, på med solbrillerne og op på cyklen…

Mobilen i hånden…

Og SÅ afsted!

Gruset på banestien knitrer under hjulene…

Pulsen kommer op – rytmen er god og giver et godt tråd i pedalerne…

Mobilen er i vejen, jeg flytter den til lommen…

Der kommer asfalt under hjulene. Cyklen ruller bedre…

Mobilen kommer op af lommen, da jeg kører forbi kirken. Der er begravelse og det virker pludselig forkert med knald på musikken…

Lyden af! Mobilen ned i lommen igen…

Så lige den stejle tunnel ved skolen…

Mobilen op og gang i bananerne igen…

Det går godt…

Lige et sving og et til…

Er snart hjemme…

SVUP !

Kim Larsen ligger og bræger ubehjælpelig på asfalten bag mig, mens mine nye bremseklodser hviner…

Jeg når lige tilbage efter min skrammede mobil før der kommer en bil…

Mobilen bliver i venstre hånd denne gang…

Kim og jeg kører videre!

Han synger…

Jeg tænker på, hvad jeg skal finde på at kreere til mobilen og Kim, så de kan hænge sikkert fast, når jeg cykler...

Jeg gider ikke have en mobiltaske, der hænger og dingler om halsen!

Det er bare NO-GO!

Jeg må have fundet på noget…

Det her går bare SLET ikke!

Go’ week-end !

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...