-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 3. september 2010

Er vedholdenhed og hækling et godt match ?

Lille Maja's barnevognstæppe vokser stille og roligt, og det SKAL det jo også, for hun skal have det i dåbsgave den 26. september... Og det er altså lige om lidt!

Egentlig burde jeg jo hækle i døgndrift, men uh, hvor er det altså svært, når man er mig... (Og det er jeg jo egentlig rimelig tit...)

Min kære højre hjernehalvdel er ved at slå knuder på sig selv, fordi den hele tiden kommer på nye og uprøvede ting, der skal udtænkes og kreeres... Og jeg bør jo selvsagt ikke give efter... Og dét ender det så ofte med alligevel - med kulsort samvittighed imens, for jeg burde jo...

I morgen skal der ske mere på tæppet! Det LOVER jeg (mig selv!)

Men jeg bliver nok også nødt til at LOVE mig selv, at jeg vil hækle et eller andet til min LisBethLys-butik på Amio i morgen, for der bliver altså nødt til at være nogle småprojekter ind imellem, som kan følges helt til døren. Bare til at bryde det STORE og tidskrævende projekt. Jeg er VILD med projektet, men der er bare mange timer til det sidste punktum bliver sat, eller rettere sagt: Til den sidste tråd er hæftet.

Jeg må skabe små åndehuller ind imellem...

9 kommentarer:

  1. Men for pokker hvor bliver det flot. Ærgeligt at jeg ikke er din søster og at jeg ikke skal have barn fire.... Eller....!??????
    God weekend.
    Maria

    SvarSlet
  2. Hej Maria! Det var sødt sagt - tak for det!
    Lige nu er jeg nok lidt lettet over, at jeg ikke har flere søstre, der skal have børn og dertil hørende barnevognstæpper, for jeg er lidt presset m.h.t. antallet af timer i de døgn, jeg har at gøre med, kan du nok forstå...

    SvarSlet
  3. Hej LisBeth

    Jeg forstår godt, at du har behov for adspedelse i form af mindre og hurtigere projekter. Det er ikke til at holde ud at hækle så længe på et stort projekt og ikke få afsluttet noget. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat. Ind til videre ser det fantastisk ud - farverne er bare det rene guf sammen. Fortsat god arbejdslyst.

    Kh Rikke

    SvarSlet
  4. Tak Rikke! Ja, du må da kende til følelsen, om nogen! Hav en god week-end!
    Kh. din blog-nabo ;o)

    SvarSlet
  5. Hej LisBeth, mon ikke vi alle kender til det med at have et stort projekt liggende, som er svært at blive færdigt med? Jeg har i al fald et par stykker liggende og på mystisk vis dukker der altid et eller andet op, som liige skal afprøves eller laves i stedet. Fordi det går hurtigt og viser resultat med det samme :o)

    God hæklelyst!
    Kram fra
    mette

    Hov, forresten! Fandt I noget "lækkert" tøj?

    SvarSlet
  6. Hvor bliver det bare flot.
    Det er så skønne farver.

    God weekend.

    SvarSlet
  7. Hej Mette! Ja, jeg har også mange andre projekter... Det er et gammelkendt problem her hos mig... Og ja, vi fandt en del sjovt klæd-ud-tøj, men er stadig modtagelige for mere. Nu skal vi vist på udkig efter dykkerbriller, fiskehatte, arbejdsbukser, stokke og andre sjove ting, som drenge vil finde sjove. Det bliver et godt udklædningsrum!

    Hej DiSign-Keramik! Tak for se pæne ord! Ja, det er sjovt at få mulighed for at lege med farverne i tøsesiden af farvepaletten. Det er jo sjældent sket her i huset med tre drenge!

    Go' week-end!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  8. Hvor er det fint. Jeg har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig. Jeg er næsten hækle-jomfru og har brug for en masse hækle inspiration.
    Kh Line.

    SvarSlet
  9. Hej Line! Velkommen her hos mig! Det er altid hyggeligt, hår flere hækle-nørder eller hækle-jomfruer har lyst til at følge med og deltage i snakken her på bloggen. Der kommer nu også andet end hæklesnak, men altid med samme fællesnævner: "Det gælder om at nyde!"
    Fortsat god aften til dig!
    -LisBeth.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...