-DET GÆLDER OM AT NYDE...




torsdag den 16. september 2010

Kom bare i gang med bytteriet...

Da jeg kiggede dagens liste af nye blogindlæg igennem, faldt mit blik pludselige på en solsorte-ugle, som jeg kendte ganske godt... Den var på Maria Kirkebys indlæg om vores blog-bytteri i april, hvor vi mødtes med 48 andre hyggelige bloggere i Silkeborg.
Maria fik denne solsorte-ugle og dette hårspænde af mig...

...og jeg fik denne fantastisk dejlige cykelsange-pung af hende.

Det var sjovt, pludselig at sidde og læse om det igen. Mit indlæg fra dengang, kan du se her.

Jeg kan virkelig anbefale alle I andre at kaste jer ud i bytteri på kryds og tværs af blogverdenen... Det er dejligt!

Man kan jo altid spørge en anden, om vedkommende kunne tænke sig at bytte med noget at det, man selv har lavet / ligger inde med. Det kan aldrig gå værre, end at svaret er et venligt "nej tak".

Held og lykke med bytteriet!
(Mine bytte - og - eller købe-emner finder du her...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...