-DET GÆLDER OM AT NYDE...




torsdag den 13. januar 2011

AWARD....Noget meget "bloggisk"!

award

Her i “Blogland” sker det af og til, at der bliver delt virtuelle skulderklap ud til andre bloggere, som man synes, har noget særlig godt at byde ind med…

Denne gang har jeg været heldig at blive udpeget af Maria fra bloggen “KIRKEBY”. Hvor er det egentlig en rigtig dejlig fornemmelse… Tak, skal du have, Maria!

Sammen med awarden følger en lille leg: Jeg skal simpelthen fortælle jer tre ting, som jeg godt kan lide at lave.

Ømme nømme… Hvad skal jeg nu vælge? For der er jo så meget godt… Og noget af det, er der jo ligesom ikke så meget nyt ved at fortælle om, vel?!

  1. Jeg kan godt lide at male akvarel, men gør det desværre alt, alt for sjældent… Jeg har lækre akvarelfarver, måhårspensler og akvarelpapir. Altsammen i en ufattelig god kvalitet. Dejlige sager, der bare ligger nede i skuffen og venter på, at jeg en dag pakker det i rygsækken sammen med en kande kaffe og et par “Blommer i Madeira”.
  2. Jeg kan godt lide at lave collager, men det samme fænomen gør sig gældende her. Jeg har det dejligste lager af sorterede materialer til at lave collager af. Det ligger bare lige og venter på mig. Du kan se et par af mine gamle collager HER, HER og HER.
  3. Jeg elsker en tur i skoven på hesteryg! Her er det lige ved, at det samme fænomen gør sig gældende endnu en gang - men også kun lige ved… Fornemmelsen og oplevelsen ligger lige derude i fremtiden, og venter på mig… Men de der helt vildt gode materialer, jeg skal brug for for at føre idé’en ud i livet… (altså hesten og diverse tilbehør) – HAR jeg haft! Og HAR desværre også solgt dem igen for mange år siden! Så øh – jeg klapper liiige hesten… eller noget… ØV!

Herfra går awarden videre til disse 3 inspirerende bloggere, som jeg håber gider lege med:

5 kommentarer:

  1. Hej søde LisBeth

    Tak for awarden. Den bliver jeg helt sikkert glad for :o) Hyggeligt at høre om, hvad du ellers kan lide at lave.

    Jeg skal se, om jeg kan få den medfølgende opgave klemt ind i januarprogrammet.

    Ha' en skøn torsdag aften. Hækl lige lidt for mig, jeg skal skrive referat af en dødsyg folketingsforhanling :-/

    Kh Rikke - din blognabo, der adrig flytter :O)

    SvarSlet
  2. Tillykke med din award !!

    SvarSlet
  3. Å LIsbeth, hvor er min kommentar blevet af? Jeg er sikker på at jeg skrev her, men nu er det væk. Nå. Øv.

    Selvfølgelig blev jeg rigtig glad fordi du tænkte på mig og måske især fordi det var dig der er så dygtig med alt dit smukke hækkleri og gode ideer. Alligevel vil jeg gerne sige pænt nej tak for jeg har lige fra da jeg startede bloggen holdt mig fra awards og de fleste andre bloglege og nu da jeg har sagt nej så mange gange før ville det virke mærkeligt, ja næsten fornærmede, hvis jeg begyndte at tage imod dem. Jeg håber du forstår det og sender masser af varme vinterhilsner

    SvarSlet
  4. Hej Marina! Jeg forstår dig helt og aldeles! Og jeg har også nogle gange siddet over, hvis ikke lige jeg har fundet tid eller lyst til at deltage i de forskellige lege, der af og til kører rundt herinde. Alt forladt ;o)
    God aften til dig!
    -LisBeth.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...