-DET GÆLDER OM AT NYDE...




onsdag den 26. januar 2011

Pandekager og pynt til piger…

DSC09071

Den stump eftermiddag, jeg nåede herhjemme, blev brugt på hygge!

En masse pandekager og en sjov, lille udfordring med hæklenålene…

Min kollegas datter var faldet for hårelastikken “Lillatit” i “Butik LisBethLys”, men kunne godt bruge en mage til den, så hun kunne have dem i, når hun ville havde rottehaler…

Det var jo en god idé!

…Så ind imellem pandekagevendingerne, fik jeg hæklet et sidestykke til “Lillatit’ten”. Den blev ikke 100 % magen til den første, men det kunne accepteres… Jeg havde jo ikke noget, der overhovede bare lignede en opskrift, for “Lillatit’en” var jo frihæklet…

Nu er “Lillatit’terne” afleveret, og forhåbentlig skal de

snart ud og luftes i et par søde rottehaler…

God tur!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...