-DET GÆLDER OM AT NYDE...




onsdag den 25. november 2009

Dagens pausebillede...

Jeg blev helt nostalgisk, da jeg for nylig begyndte at arbejde med et af mine gamle yndlingsmaterialer, leret igen. Det var efterhånden mange år siden sidst, og jeg måtte simpelthen lige en tur rundt i huset og kigge på nogle af de ting, jeg havde til at stå fremme.
Et par, som jeg altid har været rigtig glad for er disse to, som får lov til at blive stående et øjeblik som dagens pausebillede. De har aldrig været pakket væk...og dét har der ellers været rig lejlighed til; under bunden står der: "LisBeth ´92"...

...i 17 år har jeg gået og nydt dem, og det er ikke fordi jeg ikke har kunnet tage mig sammen til at skaffe mig noget andet. Af og til bliver de lige drejet en smule, og så ser de anderledes ud fra nye vinkler...

1 kommentar:

  1. Ih, Lisbeth, Du er så dygtig med dine hænder og så kreativ din hjerne er.

    Jeg kan rigtig godt lide sådan et pausebillede. God dag til dig!

    KH Mette

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...