-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 6. november 2009

In between projects...

Vælge, vælge, vælge... Jeg vil gerne nå ALTING på min frifredag! ...så jeg tog hul på den allerede i aftes!

Jeg kom i tanke om den pose , jeg havde smidt ud i traileren... Den var på vej til genbrugsen med en bunke skjorter som min venindes mand ikke fik brugt, og som heller ikke var faldet i god jord herhjemme...

...Så jeg løb ud til traileren - HAPS! Der måtte være noget, der kunne bruges til et sæt grydelapper - som om jeg ikke allerede HAR projekter nok igang... og som om jeg MANGLER grydelapper... men der er lige noget, der skal afprøves endnu engang... for jeg ELSKER at genbruge ting - det føles så rigtigt i stedet for altid at smide ud til ingenting...

...Så jeg løb op efter stofsaksen og klippede til jeg fik en øm og hævet finger...

...Så gav jeg op - midlertidigt - og hæklede lidt på den kjole til Groovy Girls, som oprindeligt skulle have været en havfruekjole med hale, men som nu har set ud på tre forskellige måder og vist ender med en kjole i lidt hav-inspirerede farver. Miss Groovy her er vist lidt ligeglad... hun sidder med benene over kors og venter på, at roen snart falder på mig, så hun kan komme til fest :O)


Nu starter fredag så med mindst 5 hyggelige ting inde i mit hovede, som jeg gerne vil: Nogle af dem er:
  • Jeg vil med Tobias til matematik i første time!
  • Jeg vil i mindst 4 genbrugser og se efter sjove ting!
  • Jeg vil bage boller!
  • Jeg vil hente min raku-krukke, som kommer ud af ovnen i eftermiddag - Randi har forglødet den for mig!
  • Jeg vil nå at sidde og hækle i sofaen i aften!

Jeg må til at i gang!

1 -2- 3 - HYG!!!

3 kommentarer:

  1. Åh, det lyder som en skøn fredag og med så mange dejlige ting at hygge sig med. Randi har pralet med dine raku-talenter, og jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at se dine ting...

    Hav en skøn fredag!

    KH Mette

    SvarSlet
  2. Åh gid jeg var så dygtig til at hygge mig. Når jeg har fri, gør jeg rent :O( Det sker "heldigvis" ikke så tit - altså, at jeg har fri ;O)

    SvarSlet
  3. Jeg må desværre sige, at jeg heller ikke altid er så god til det! Jeg nåede de to første punkter - og så blev jeg sat ud af spillet af et migræneanfald!
    Men nu skal jeg lade være med at beklage mig! Tobias blev fantastisk glad for at have mig med til matematik og kristendom; så NOGET lykkedes jo!

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...