-DET GÆLDER OM AT NYDE...




mandag den 15. marts 2010

Årets SIDSTE skitur - IGEN...


Dette skønne billede MÅTTE jeg bare ud i solskinnet og tage, da min mellemste søn, Silas endnu engang kastede sig ud på årets sidste skitur!
Dén - altså årets sidste skitur - har han nok efterhånden taget en 15 - 16 dage i træk... bare for en sikkerheds skyld ;O) Jeg synes, billedet har en (omvendt)symbolsk opbygning med vinter i forgrunden og forår i baggrunden!



Farvel dejlige vinter
- velkommen skønne forår!

2 kommentarer:

  1. Ja, nu har jeg i hvertilfælde fået øje på vintergækkerne!
    Kælkene skal bare i skuret nu, og så kan jeg næsten ikke vente til vi skal spise ude på terrassen!
    Jeg håber...... at det var Silas sidste tur (i år). Bare for min og forårets skyld!
    Maria

    SvarSlet
  2. Her har vi også modstræbende pakket ski og støvler væk...for hvor har det været en fantastisk vinter, med unikke oplevelser på ski! Foråret føles også meget bedre på den her måde. Det tager vi bare igen næste vinter, altså den samme pakke sne, sol, blå himmel! Lidt ærgerligt at livet ikke kan køres i reprise,hm - desto mere grund til at nyde det... :) Knus Randi

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...