-DET GÆLDER OM AT NYDE...




mandag den 8. marts 2010

BEDRE SENT END ALDRIG!

Da jeg læste Puk's indlæg i dag, satte det noget i gang ved mig:

Jeg fik dårlig samvittighed, for hun viste et kort, som hun havde fået tilsendt fra D' jo hanne.

For noget tid siden fik jeg nemlig også et kort, som var næsten magen til. Det vil jeg skynde mig at vise jer nu!

Hanne havde sendt det til mig sammen med dette søde armbånd, som tak for et godt drillenisse-råd, som jeg gav hende i december, da hun var i drillenisse-nød.

Jeg fik sendt hende en tak, men jeg fik aldrig vist I andre, hvad jeg havde fået... Var jeg ikke bare heldig? Armbåndet kan jeg bruge, når jeg igen skal have min fine, lilla skjortebluse på igen, og det fantastiske kort hænger lige her ved siden af min computer på opslagstavlen, og jeg nyder det hver eneste dag!

...Heldigvis skrev Hanne på kortet:
"Bedre sent end aldrig" er drillenissens motto :O)"

1 kommentar:

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...