-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 19. marts 2010

Tøsepynt i shoppen...

Jeg er simpelthen kommet rigtig i forårshumør!


Jeg er blevet grebet af at frihækle alle mulige slags fantasiformer som pynt til hårspænder, hårelastikker og brocher. Der er efterhånden en hel lille forårskollektion inde på shoppen - så har du piger, der kan li' pynt i håret, eller har du selv hang til fest og farver, så kig ind...

Der kommer mere, det næste stykke tid, så hold øje...
Husk, at prisen, der står ved varerne er den pris, du kan regne med! Portoen ER regnet med...
Du kan forresten stadig nå at være med på min åbnings-give-away!
Go' fredag aften og go' week-end!
-LisBethLys.

3 kommentarer:

  1. Hold op hvor du er produktiv. Dejlig LisBethLys-stil meget a la Lis-Paludan-stil.

    KH Rikke

    SvarSlet
  2. Tak, søde Rikke... Det vil jeg da tage til mig som et kompliment! Hun er jo i mine øjne en uovertruffenne hækle-guru...

    SvarSlet
  3. Ups... Læs venligst "uovertruffen" i stedet for det der mærkelige farisær-ord, der lige sneg sig ind og åbenbart ville lade sig rette, før jeg fik trykket på enter...

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...