-DET GÆLDER OM AT NYDE...




mandag den 27. juni 2011

Jeg er gået i hundene!

Holly 14 dageTja, om jeg er gået i hundene, eller om jeg bare er nyforelsket, kan være svært at bedømme… Begge dele er med til at gøre, at man mister fodfæstet for en tid, og ind imellem lige får brug for hjælp til at se tingene fornuftigt an. Kan du selv huske, hvordan det føles at være rigtig nyforelsket? Tankerne vender konstant tilbage til den, man er forelsket i, og man kigger billeder af denne mest fantastiske skabning på Jorden igen og igen... Fornuften er vredet om til ukendelighed og alt er bare definitivt fantastisk!

Sovende Holly 14 dageSådan føles det at have mødt hende her: Holly med den bløde pels, den kære mule, den lyserøde snude og de dejlige og kære kaldelyde. Sådan her så hun ud, da hun var 14 dage gammel – dvs. for en uge siden - og endnu ikke havde fået øjne.

Jeg tæller ned til lørdag… Så mødes vi igen!

4 kommentarer:

  1. Kære LisBeth

    Det kan jeg godt forstå. Hvor ser hun bare skøn ud. Og Holly er da bare det mest perfekte navn!!

    Men... kan hun godt trække vejret gennem den flade tryne?

    Kh
    Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Rikke, min søde, virtuelle nabokone!
    Jeg kan godt se, hvad du hentyder til, men betragt hende som en lille, foldet hvalp, der med tiden bliver foldet mere ud... Hun bliver slet ikke ved med at være så fladtrynet. Prøv at se hendes mor: http://www.sharpei.dk/taver/yukka.html
    Der er både billeder af hende som lille og som voksen - og "foldet ud".
    Hun bliver vist en lille "fold-ud-pige" - ti hi...

    SvarSlet
  3. Hvor er hun sød...så findes der alligevel nogen der har flere rynker end mig! God sommerdag til dig!

    SvarSlet
  4. Ja, tænk engang... Og endda i så ung en alder! ;o)

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...