-DET GÆLDER OM AT NYDE...




lørdag den 11. juni 2011

Lykken er…

En lille håndfuld Holly

“Lykken er en lille, varm hundehvalp!”

…sagde min gamle læge engang til mig, da han så, at jeg havde taget et boligmagasin med ind i hans konsultation. Jeg var helt væk i nogle meget pæne (men for ham at se ret uinteressante og døde…)ting… Han mente, at han havde fundet de vises sten her i livet… Og ved du hvad? Det havde han faktisk også!

Jeg kan høre hans ord give genlyd gang på gang, for han havde jo fuldstændig ret! Jeg var bare på et lidt andet sted i livet, da min interesse faldt på indretning, og hans faldt på små, hjælpeløse hvalpe.LisBeth & Holly

Nu er jeg endelig kommet dertil, hvor jeg har tid og overskud til at lade benene feje væk under mig! Nu bliver det snart virkelighed, og jeg glæder mig usigeligt til at dele livet med både børn og hund…

I aftes var vi på barselsvisit hos 6 små, dejlige, bløde vidundere og deres mor. De var 4 dage gamle og ikke til at stå for! Måske er det hende her, der skal bo hos os – og måske skal hun hedde Holly…

8 kommentarer:

  1. Holly er et skønt navn!
    - Og når jeg ser dit smil på billedet, så er jeg ikke i tvivl om, at du og din familie skal have en hundehvalp. Er sikker på at du vil være en fantastisk hunde "mor".

    Fortsat god weekend LisBeth :-)

    SvarSlet
  2. Hej Karina! Tak for dine søde ord! Ja, Holly er nok det, det bliver... I hvert fald, hvis det bliver en tæve, og det tror vi nok. Intet er dog helt sikkert endnu. En Shar pei er en utrolig hengiven og menneskeglad familihund, og det gælder både hanner og tæver. Derfor venter vi med at tage endelig stilling, til, hvilken af hvalpene, der skal være vores, til vi har set deres personligheder udvikle sig... Hvem ved, måske falder vi så for en af hannerne!? Og så er det nu alligevel synd at kalde ham Holly ;O) Fortsat god weekend til dig!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  3. Åh, LisBeth, hvor kan jeg bare godt forstå at du er faldet for den. Jeg glæder mig til at I får den. Så skal jeg nemlig også på barselsvisit :)

    Knus

    SvarSlet
  4. Hej Mette! Du skal være rigtig hjertelig velkommen! det bliver engang efter den 1. august.
    Knus.

    SvarSlet
  5. Ja! Lykken er en snill hund. :) Og en sånn liten hundevalptass er jo bare superskjønn! Nydelig! Hjertesmelt.

    SvarSlet
  6. Hej AbluMoo! Ja, jeg kan heller ikke stå for den. Fantastisk at sidde med sådan en hel håndfuld liv!
    God dag til dig!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  7. Hej Lisbeth

    Vi har lige fået vores Shar Pei hvalp Wilma, født d.1-8 . Købte hende hos Merete og Jean Claude ( China House). Ser ud til at vi har købt hvalp samme sted! Forældrene til vores Wilma er Elliot og Jazzmina. Fantastisk race! Vi har ikke haft Shar Pei før, er imponerede over deres selvstændighed, klogskab og renlighed.Håber vi kan udveksle erfaringer omkring vores Shar Peier ! God dag til dig Venlig hilsen Susanne

    SvarSlet
  8. Hej Susanne! Jeres Wilma er halvsøster til vores Holly! Hun er nemlig også hvalp efter Elliot, den dejlige hund med det fantastiske sind og temperament! Vi VILLE bare have en af hans hvalpe!!! Vi var i øvrigt på besøg 4 dage efter at Wilma var blevet født, så jeg har faktisk set hende, og mine drenge har siddet i lang tid oppe i fødekassen og nydt de tre skønne hvalpe til Jazzmina's store fornøjelse. Fantastisk sind, ikk'?! Og fantastisk kompetente opdrættere! Du finder ingen i dette land, der har mere styr på racens genetik, fysiologi, sundhed o.s.v. end Merete og Jean Claude! Dem har jeg STOR respekt for! Du kan altid skrive til mig på lisbethlys@gmail.com, hvis du får lyst til at udveksle erfaringer om de dejlige vovser.
    Fortsat god dag til dig og Wilma!
    -LisBeth.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...