-DET GÆLDER OM AT NYDE...




lørdag den 25. juni 2011

Knald på!

Le Freak

Her til aften havde hele familien fornøjelsen af at opleve Le Freak gi’ den gas på Hjultorvet i Viborg. Energien strømmede direkte ud over publikum, så det var lige til at blive glad i låget af! Sådan har vi oplevet dem før, men denne gang havde vores drenge på hhv. 10, 13 og 16 også rigtig meget fornøjelse af at opleve disse energibundter for fuld udblæsning.

RumhjelmDa vi gik derfra, summede ørene endnu og vi følte allesammen, at vi gik rundt og smilede og snakkede med hver vores rumhjelm på hovedet som en anden Tin Tin… Men det var det hele værd! Drengene var HELT oppe at køre over bandet, som er i stand til at piske en rigtig god feststemning op i løbet af meget kort tid. Som en af dem sagde (læs: råbte ud gennem sin rumhjelm):

“Det var tydeligt, at de var vilde med deres arbejde!”

-Og det må jeg give ham ret i: Ingen, der hader deres arbejde, kan sætte meget gang i en fest imens de er på job…

--------------------------------

Le Freak er bare ét af mange gode arrangementer i forbindelse med Hærvejsugen i Viborg. Du kan finde hele programmet HER.

Nu vil jeg putte mine slidte ører op på hovedpuden og ligge og falde i søvn til tonerne af et godt, gammelt hit, som Le Freak præsenterede i aften. Det summer nemlig stadig i mit hovede…

Godnat i Blogland !

 

2 kommentarer:

  1. Dejlig i alle har har haft en skøn aften.

    SvarSlet
  2. Ja, det er rigtig dejligt at komme til byfest, ikke mindst, når vejret er godt!

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...