-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 12. juni 2011

Lillebælts-hækleri

 

Lillebæltsarmbånd Turen var lang – rigtig dejlig lang… Selskabet var hyggeligt og musikken god.

I bunden af bilen mellem mine fødder stod min lille kasse med garn og da vi nåede Lillebæltsbroen anden gang, var jeg i gang med at hækle et armbånd i en dejlig krads, grøn farve, der kunne lyse lidt op i det triste, grå regnvejr. Jeg fik hæklet et par forskellige armbånd på turen, men jeg er blevet helt pjattet med det grønne, som nu er kommet til at hedde “Lillebæltsarmbåndet”. Derfor er det det, I skal se…

Lillebæltsarmbånd i "kassen"Lillebæltsarmbånd / dnåbmrastlæbelliL

Og hvordan får man nu lige stillet sig an, så det bliver muligt at se knappen også? Den er nøje udvalgt fra min lille bitte pose med særlige knapper, der skal bruges til noget godt. Og det blev så altså her!

Hav en fornøjelig, grøn pinsedag!

3 kommentarer:

  1. Det var et fint armbånd. Nu er du nødt til at drage rundt i landet for at navngive de kommende hæklerier!
    KH

    SvarSlet
  2. Pye ha... Dén havde jeg ikke set komme... Godt, vi skal på sommerferie! Der bliver nok til et par sydeuropæiske hækleri-navne...

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint - elsker farven....den bliver man glad i ansigtet af :-D
    Kh Karen

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...