-DET GÆLDER OM AT NYDE...




onsdag den 2. december 2009

8 ud af 9 børnehavepiger hækler...

I hvert fald hos mig! Dillen har nået højder, jeg ikke troede muligt... og drengene vil også gerne lære det! Der sidder piger overalt og nørkler, dagens rekord er på 4 meter nyhæklede, lyserøde luftmasker... Det er altså flot klaret af en nybegynder!


Og vi har i øvrigt som altid opbakning fra børnenes familier. Den anden dag fik vi en hel bærepose fuld af garn fra en mormor! Er det da ikke skønt?!

Hvor var det godt, at jeg gjorde det! ...Altså godt, at jeg støvsugede den ene genbrugsbutik efter den anden for gode hæklenåle gennem årene! Jeg kunne bare ikke lade være med at kigge efter, men vidste ikke helt, hvad jeg skulle bruge dem til... De skulle bare med hjem!


(Hæklenålene i den lysegrønne æske har været min mormors!)

...Og så i dag sagde en af pigerne til mig, at det vel nok var godt, at jeg havde så mange hæklenåle, for ellers kunne de jo ikke sidde og hækle allesammen...

Tak, du søde engel for, at du gav mig en legal grund til at købe endnu en hæklenål med hjem, næste gang jeg står i en genbrugs og prøver at overbevise mig selv om, at jeg har nok i de ca. 40 hæklenåle derhjemme! Og ordet reservehæklenål eksisterer heller ikke uden grund i min terminologi!



-Ønsker mig forresten de der "Clover hæklenåle" i julegave :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...