-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 24. januar 2010

Familietur til Troldeslugten

Week-enden er gået stille og roligt med en familie, som har skrantet en del på det sidste. I denne week-end skulle vi bare overhovedet INGENTING - og en enkelt times luftning i Troldeslugten. Det var lige, hvad vi trængte til; det gjorde godt for alle med den friske, kolde luft.
Da vi kom hjem, stod den på æbleskiver med drengenes æbleskivedommerpanel og en ny variant af opskriften.
...Nu er vi snart parate til at sætte tempoet op igen...

3 kommentarer:

  1. Så dejlig familietur. Vi savnede dig ellers i dag. Både ski og krea blev det til. Og kage. Og te.
    Knus fra
    Mette

    SvarSlet
  2. Øv bøv... Jeg havde desværre migræne - OG gæst... Men som jeg skrev til Randi, så er jeg parat en anden dag!

    PS. Billederne er fra i går!

    Kh. LisBeth.

    SvarSlet
  3. Jamen, jeg er skam også klar til både ski og krea.
    ØV for migræne - og så i frostvejr - det er ondskabsfuldt :(

    Vi ses da lige pludselig og helst snart!

    KH Mette

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...