-DET GÆLDER OM AT NYDE...




lørdag den 9. januar 2010

Frihækling til hæklenåle-skuret


Til jul fik jeg dette fine "hæklenåle-skur" af en af mine søde kolleger. Hun havde fundet det i "The Body Shop", hvor det sikkert var tiltænkt forskellige cremer og lignende. Hun kunne nu lige se for sig, hvordan jeg kunne bruge det til alle mine hæklenåle, som jeg "slæber" med frem og tilbage til børnehaven hver dag.
Det var lukket med det sødeste, blå satinbånd, som nu er blevet bundet og løsnet rigtig mange gange dagligt lige siden.

...Dét holdt båndet desværre ikke til, men begyndte lige så stille at gå af. Derfor hæklede jeg en ny lukke-mekanisme til hækle-skuret i går, og det er jo forresten et godt eksempel på, hvordan mine frihæklede fantasi-former kan bruges.
Hyggeligt, og så passer det lige præcis...

2 kommentarer:

  1. Det er blevet rigtigt, rigtigt flot. En eller anden dag bliver jeg nød til at lære at hækle for jeg ser så mange seje hæklede ting allevegne og din frihækling er super skøn. Fortsat rigtig god weekend til dig og alle dine.

    SvarSlet
  2. Hej Mrina!
    Tak for de søde ord! Det er en dejlig ting at hækle, kan du tro, så bare prøv dig frem! Hvis noget driller, kan du altid spørge her! Du er forresten også velkommen i min give away, hvor du kan få fingrene i en sjov fantasi-figur, lige til at sætte på en taske, en kjole, en hagesmæk, et hårspænde eller andet.
    -LisBethLys.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...