-DET GÆLDER OM AT NYDE...




fredag den 19. februar 2010

SEJE GENER...








I vores familie er det ikke ualmindeligt, at man runder de 90! Vi har nogle glade, sejlivede oldemødre, og kan således prale af at have en...


...Oldemor Johanne på 94 år ...









...Og en Oldemor Dorthe på 96 år!





Oldemødrene nedenfor er bare
nogle sjove "snyde-oldemødre",
som jeg ikke kunne stå for.
De er ikke "autentiske" :O)

I dag tager vi på Oldemorbesøg

- hvis da ellers vejret tillader det...

God dag til alle !

5 kommentarer:

  1. Sejt!
    Hav en god dag :)

    SvarSlet
  2. Ja det synes jeg godt nok også! Supersejt med gyngende oldemødre! ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg må gå til bekendelse: "Snyde-oldemødrene" forneden var kommet på blogindlægget alene i morges, og det kunne misforstås!

    Derfor har jeg nu fundet et par dejlige billeder af de vaskeægte oldemødre, som vi holder så meget af, men som vi desværre ikke fik besøgt i dag alligevel p.g.a. snevejret. Øv - det må vi have tilgode!

    SvarSlet
  4. Hæhæhæ...
    De er nu seje alligevel, også selvom de ikke gynger ;-)

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...