-DET GÆLDER OM AT NYDE...




søndag den 21. februar 2010

A WASTE OF TIME...

Arghhh....
Jeg har dummet mig!
Jeg sidder her
og river mig i håret!


Jeg sad og rodede rundt på Picasa's webalbum i går og ryddede en helt masse mærkeligt op...

Det er altså forfærdeligt at have

sådan et utåleligt oprydnings-gen!


Jeg har da simpelthen rodet rundt i noget, jeg ikke vidste nok om! Så nu har jeg - jeg ved ikke hvor mange - huller rundt om på min blog, hvor der indtil i aftes var billeder

JA! Store idiot, jeg er... Jeg rydder aldrig mere op i noget, som jeg i bund og grund ikke fatter en hujende klapfis af! ALDRIG!

Så fra nu af, vil I kunne se Jer undrende omkring på min blog, hvor jeg vil forsøge at udbedre de skader, jeg kan, hen ad vejen. Men det tager tid, og ikke alt kan repareres!

A GREAT WASTE OF TIME!

Til Jeres information kan jeg sige, at dett ser ud til at Blogger automatisk opretter et fotoalbum på Picasa, hvori der lægges op til temmelig mange dubletter af samme billede - til min store undren!

MEN JEG PILLER IKKE VED DET MERE!

... Nu er I advaret! Hav en god søndag.....

3 kommentarer:

  1. Kære LisBeth,
    Jeg sad også en dag og prøvede at hitte ud af picasa, men besluttede mig hurtigt for, at det sq var for kompliceret for mig og siden har jeg ikke kigget på det. Overhovedet. Altså.
    Hvor er det ærgerligt, at billederne sådan forsvinder.
    Og nu til noget helt andet, som også har med billeder at gøre: Jeg har "tagget" dig til en lille loppe-leg. Kig ind hos mig :)
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt, Mette... Håber snart, jeg får tid... Tskk...

    SvarSlet
  3. Ej, hvor frustrerende. Det var da godt nok ærgerligt, men det var da derfor jeg ikke kunne se billederne på din blog så:) Troede du anvendte et billedprogram, som min computer ikke kunne vise (ja hvad ved jeg).
    Tak for din hilsen på min blog. Deltager også gerne i din give away:)
    Malene

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...