-DET GÆLDER OM AT NYDE...




lørdag den 27. februar 2010

UNIKT SOMMER-SÆT TIL GROOVY GIRLS TIL SALG

Kender du Groovy Girls?
De helt enormt søde dukker har hvert deres kære ansigtsudtryk og er et kæmpehit hos mine børnehavepiger (-og drenge... Der er nemlig også smarte drengedukker, seje biler m.m.).

De er meget lette at klæde af og på, og så har de en masse smart tilbehør. De kan købes i mange af de lækre butikker, som forhandler kvalitetstøj- og legetøj - blandt andet her, her og her. Det er rigtig godt legetøj, og prisen er også derefter, men de er det hele værd! (Jeg kan i øvrigt se, at der er nogle på tilbud lige nu til 119,- kr. - se det sidste af de tre links).

Jeg har før haft et indlæg om Groovy Girls og det tøj, jeg har frihæklet til dem.
Det kan du finde her... Jeg har dette helt unikke sommersæt til salg; ingen har et magen til!
Prisen er 100,- kr. inkl. porto. (Ny pris...)

Sættet er frihæklet i bomuldsgarn og med en særlig lille detalje på ryggen. Hun er en rigtig sommersild, hende her Miss Groovy... (Hun følger forresten ikke med i prisen...)

Skriv i kommentarfeltet, hvis du er interesseret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt, at du læser med; jeg bliver altid glad for en hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...